مجله فناوری اطلاعات و ارتباطات

The Information and Communications Technology

مجله فناوری اطلاعات و ارتباطات

The Information and Communications Technology

پیام نویسنده

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۵ ب.ظ
بنام خدا
 
باسلام و احترام
 
قبل از هر چیز بعرض دوستان میرسانم :
 
اینجانب فقط در مورد کار با فناوری و اطلاعات و ارتباطات و شبکه های مجازی
 
که آشنایی دارم  به دوستان و کاربران آموزش میدهم مگر به سفارش کاربران آموزشی خارج از این حوزه
 
منتشر کنم آنهم منوط به این است که بلد باشم و یا مطمئن باشم صحیح است منتشر میکنم
 
آنچه مرتبط به موضوعات باشد مطالعه و تست میکنم ببینم موثق و درست است اطلاع رسانی می کنم
 
آموزش تنها مجازی نیست این آموزش ها واقعی ست زیرا همه ما همیشه با اینترنت سر و کار داریم
 
و تمام کارهایمان الآن با گوشی های هوشمند و تبلت و لپ تاپ و کامپیوتر انجام میدهیم و
 
به ثانیه انتقال اطلاعات انجام میدهیم بدون اینکه شاید روش صحیح کار با آن رو ندانیم
 
نکته دوم اینکه :
در مورد سیاست هیچ نمیدانم و دوست هم ندارم بدانم کاری به مسایل سیاسی ندارم
 
دوستان زیادی هستند در این حوزه فعالیت میکنند
 
به نظام و تمامیت ارضی کشورم  به خواسته های مردم کشورم و تمام انسان های آزاده جهان
 
احترام خاصی قایل هستم و دوست ندارم کسی به جوانان و هموطنان کشورم بی احترامی کنه
 
به جانبازان و خانواده آنها به شهدا و خانواده آنها به نظامیان وطن پرست ارزش زیادی قایل هستم و
 
هر کاری از دستم برآید برایشان کوتاهی نمیکنم چون
 
احساس میکنم شجاع ترین و صبورترین انسانها هستند و امنیتی که داریم هدیه آنهاست
 
فکر کنم به آنچه شایسته بودند تمام و کمال نرسیدند و شاید اصلا نرسیدند
 
فکر هم نکنم جبران رشادت های آنها بتوانم کنم بهمین منظور مدیون آنها هستم و همیشه بیادشان هستم
 
فکر اینکه مردم کشورم زیر فقر باشند و یا اینکه معلمان و کارگران و بازنشسته ها حقوق ناچیزی میگیرند
 
و کارگران باسابقه و تحصیل کرده رو پیمانکاری نگه میدارند که خانواده و دوستان و آشنایان و همشهری خودشان
 
رسمی و استخدام کنند از این بی عدالتی ها بیزارم و همیشه
 
این سوال برام پیش آمده :
 
چرا کسی نیست یا چرا کسی نمیتواند کاری کند مردم به حق شان برسند
 
چرا اینهمه مسئول سنگ دل پرورش داده ایم چرا برای دریافت وام ازدواج اینهمه سنگ اندازی میکنند
 
چرا دوست نداریم ایران آباد شود چرا دوست ندارند عدالت رعایت شود چرا کسی با شایسته سالاری سر کار نیست
 
چرا کسی سر جای خود نیست چرا اینهمه پارتی بازی میشود به حقوق همدیگر احترام بگذاریم
 
مگر میشه کسی با مدرک ادبیات شهردار بشه اما دکترای عمران بیکار باشد
 
کجای دنیا چنین است شاید قانون سیاست است من نمیدانم
 
به آنهایی که برای این مملکت زحمت میکشند تا مردم در آسایش باشند و
 
به آنهایی که مردم رو به زحمت نمی اندازند شدیدا احترام قایل هستم .
 
..........................................................................................
 
عاشق طراحی وب سایت و برنامه نویسی هستم
 
عاشق کنحکاوی و یادگیری در اینترنت و آموزش هستم
 
دوست دارم کسب و کار اینترنتی حتی اگر سود نداشته باشد راه انداری کنم
 
اگر موفق شدم به دیگران هم بیاموزم
 
در راه کسب و کار اینترنتی بهمدیگر اعتماد داشته باشیم که اگر فرهنگ درست
 
خرید و فروش آنلاین بیاموزیم بهمرایش مدیریت زمان انجام داده ایم
 
و به اقتصاد خانواده ها  کمک  و خودمان هم از تردد بی مورد جلوگیری به محیط زیست کمک و
 
فرهنگ آموزش همگانی کرده ایم و سطح فرهنگ ها بالاتر میرود
 
( مسیولین محترم دسترسی به اینترنت راحت و ارزان کنند و فیلترینگ کنار بگذارند و بجای اون فرهنگ سازی کنند )
 
آنچه خیلی مرا نگران کرده فرهنگ سازی میباشد در این مورد خیلی ضعیف هستیم
 
ادعا داریم اما در رانندگی در برخورد باهم در عدالت محوری در خرید و فروش هیچ رعایت ادب نمیکنیم
 
که متاسفانه خیلی باید در این موارد مسئولین کار کنند و ما هم آنها رو همراهی کنیم
 
تا ایرانی شاد و عاری از دزد و کلاهبرداری و خشونت داشته باشیم
 
تا بیکارترین اداره قوه قضائیه باشد و زندان ها خالی از افراد مجرم و تبهکار و بیگناه باشد
 
و مردمان کشورم با ارزش ترین پول و پاسپورت داشته باشند و عشق کنند و همیشه شاد باشند
 
امیدوارم چیزهای ساده رو در مجلس تصویب کنیم که گردشگری در کشور حرف اول بزند
 
ورود توریست اقتصاد و حتی فرهنگ کشور دگرگون میکند و از تک قطبی بودن اقتصاد هم جلوگیری میکند
 
به نظر و علایق همدیگر بیشتر احترام بگذاریم / دوستتان دارم
 
قبلا از همراهی شما سپاسگزارم
 
سالم و شاد و موفق باشید .
 
ارادتمند شما : محمدرضا محمدی
 
التماس دعا
 
محمدرضا محمدی
 
  • شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۵ ب.ظ
  • محمدرضا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
جهت رفتن به بالای صفحه اینجا کلیک کنید لطفا